Friday, October 22, 2010


Kalo korang nak tau.....aku ade gi ujibakat pilih kasih...hehehe....mase kat KL sentral. Pada mulanye aku saje2 je nak try. First aku gi kat JB punye audition, tp mase sampai kat sane tiba darah gemuruh aku sampai daaa.....ape daaaa....hehehehe....time tu tak ramai org...tp ape nak buat aku tak bersedia mase tu.......pastu aku try la kat kl sentral punye. Aku ajak member aku temankan aku. Last2 bile aku dah daftar giliran aku dgn dia lain. So aku terpaksa berpisah dgn member aku. Huh!! kambeng tol.....aku dgn org lain lak...adoi....aku tak sedia ape2 pon.....first try aku tak dpt, tp member aku leh dpt la...maksudnye layak ke peringkat seterusnye. Aku silap mase tu....lg pon aku dedau sgt2. Member2 aku suh aku truy sekali lg, abg2 krew kat situ pon suh aku try sekali lagi.....mase tu yg jd juri cikgu fatimah dgn que haidar......kali kedua aku try mcm ade harapan...buat drama sendiri je...tp cikgu fatimah suh aku berlakon sorang2 ceritakan tentang peristiwa aku dgn ex aku dulu, dia kata jgn simpan, luahkan....aku terus blurr gile2 mase tu sbb dia suh aku ingat blk kisah lame aku tu....adoyai.....terus aku tarik diri.....takpe la takde rezeki.....hahahaha...lawak je la.....ade org2 yg lain tak leh terima hakikat yg diorang tak layak...ape daaa....dah tak layak dah le...tu kan rancangan realiti tv...huh...

No comments:

Post a Comment