Monday, June 21, 2010

Kellie Castle


Hahahah......alang2 dah sampai Ipoh, rugi lak tak gi jln2......lokasi pilihan kami ialah Kellie Castle kat Batu Gajah, kejadian ni berlaku selepas selesai majlis kat umah edil....member2 kitorang sampai da petang mase tu....nasib baik lauk ade lg hahahaha......tengah duduk2 beborak, masing2 tanya ape plan pasni.....pastu apelagi alang2 da sampai sini jom gi tangkap gambar kat Kellie Castle......semua setuju.....so aku dgn baju melayu je selumber la....hahaha, nasib baik kete ade kosong....kalo tak aku dgn efat blk naek bas je la jwbnye....hehehehe....


Kalo aku nak cite pasal Kellie Castle ni...mintak maafla ye...aku tak abes tahu tentang tempat ni, tapi menarik gak la, masuk kono bayar ompek hengget...hahaha, kitorang sampai pon da ptg, tapi permandangan petang ok gak.....tempat ni aku tgk sesuai utk photographer wat shoot outdoor utk pengantin.....mase kitorang dtg tu pon ade pengantin tgh wat shoot outdoor kat situ. Selain tu kat tempat ni ade pokok rupe beruang......sori gambar takde, nak tgk kene pegi la sebab kene tengok dekat2 pokok tu baru nampak beruangnye.....huhu



Aku penat giler masa ni...tp bak kata member aku keseronokan dpt mengatasi kepenatan...tp kepala aku sakit mase ni...mood down sikit, ape2 pon mmg seronok, kalo 2 jadi duaronok, kalo byk jd beronok2......hahahahaha.......




Banyak kesan sejarah kat bangunan ni.....tp kalo sape bwk budak2 kecik, aku nasihatkan hati la, kat tingkat atas tu bahaya.......huhu......sekian.....

No comments:

Post a Comment