Saturday, May 22, 2010

Kenangan.......


Ini adalah sebahagian gambar2 kenangan aku bersama sahabat2 universiti. Ada byk lg gambar tp takde kat aku....so ni je la yg sempat aku upload utk mengisi ruang blog aku ni. Sedar tak sedar mase berlalu dgn begitu pantas sekali. Byk perkara yg telah kite lalui....byk perkara yg telah kite tempuhi....baik ke buruk ke......jadikanlah satu pengalaman yg begitu hebat dlm hidup kite. Yang baik jadikan tauladan dan yang buruk jadikan sempadan. Semoga kite dpt berubah....dr yg buruk kepada yg baik....dan yg baik kepada yg lebih baik....InsyaAllah.
Masih banyak lagi yg perlu kite tempuh......tempuh lah dgn diiringi usaha, doa dan tawakkal kepada Allah yg maha berkuasa......


Masa dinner permasyuran Canselor kat Hotel ape ntah kat bakang sunway pyramid..........Makan free sape tanak.....chinese set lak tu.........yg kelakar mase tu....table kitorang paling laju.....sampai je abes.....asal sampai je set baru table kitorang abes dulu....hahhaha...dah la huru hara mase tu....hahahahahaha...memang best.......





3 Gambar kat atas ni open table ramai2.....diorang dtg menziarah aku dan family yg baru kehilangan seorang bapa masa tu. Aku terharu sgt tgk diorang dtg dr jauh....diorang memang terbaik dan hebat.....



Laguna resort PD

Percutian yang best gak....last minute punye plan......kitaorg ni kalo plan awal2 mesti takkan jadi sesuatu program tu....tapi kalo last minute punye plan mesti jadi je.......bkn jadi ape,maksud aku jadi sumenye pergi....hahaha....kalo tak ade je yg tak dpt pergi...hahahah.....



Ketika jiwa kacau.......

Bagi aku kalo aku tension atau jiwa kacau atau otak kacau........aku akan cari tempat yg tenang....yg santai. Aku suka tepi laut atau pantai....aku suke empangan....atau bukit2 yg leh lepak...contoh bukit ampang ke...selain dr tu tasik pon ok gak la........Kalo tak tenang gak g baca Al Quran byk2.....huhu.....


Touge....Kuala Kelawang



Sahur di McD.....




AJK Majlis ceramah bersama Nash.......




Kat genting zaman muda2 dulu......



Zaman riang kanak2....hahaha



Berbuka puasa.......



Kenangan paling bermakna.......ketika bersama seseorang yg pernah kite sayang dan cinta sepenuh hati.......tapi sekarang dia dah takde di sisi.....dia mungkin lebih layak di sisi org lain...........nantikan cerita tentang aku dan dia di dalam blog aku ni....coming soon.......thanks sume...........

No comments:

Post a Comment