Wednesday, May 12, 2010

Aku Benci Lipas






Macam ni rupenye lipas ni wujud...
Sebiji telur ramai gak.....
Korang kirela sendiri....huhu



Ooooooooooooooo.......



Maka jadilah macamni.......
Aku tak suke lipas.....
Setakat ni dia musuh aku la jugak......
Sebab dia kotor dan busuk.....
Tetapi setiap kejadian Allah tu ade hikmahnya....





Gunakanlah ni kalo korang tak suke kat lipas....
Haaaahahahaha.....




Aku selalu guna penyapu je.....
Senang sikit.....
Masa lipas tu terbang.....
Aku rembat je pakai penyapu ni.....
Takde lah lipas tu terseksa meronta2....
Hahahahaha........




Pastu ni antara petua menghalau lipas
dari duduk kat dalam rumah kite.......


"Bagi mengelakkkan lipas tinggal
dan bertelur di dalam rumah,
ambil beberapa helai daun pandan,
lipat daun pandan untuk kelihatan kemas,
dan letakkan di bahagian laci,
almari pakaian dan bahagian yang
selalu terdapat lipas, Insyaallah berkesan"





No comments:

Post a Comment