Thursday, May 13, 2010

Nasi lemak + Ayam dan Teh Tarik........

Nasi Lemak

Inilah makanan favourite aku.....
Boleh dikatakan tiap2 hari aku makan nasi lemak....
Tak leh nak buat apa la kan.....
Bukan ape, makan nasi lemak ni,
leh save budget sikit.....
Kenyang pon kenyang........
Maklum la hidup bujang......
Single plak tu.......huhu....



Ayam Goreng

Haaa......lagi best kalau makan nasi lemak tambah ayam goreng,
Peeerrrgghhh.......lapar plak perut ni......hahaha,
Aku suke ayam yang digoreng oleh mak aku.......
Best2.......



Teh Tarik

Hah....lepas pekena nasi lemak,
Pekena lak teh tarik.......
Sangat2 feel lah..........
Teh tarik salah satu minuman kegemaran aku,
Kalo aku lepak kat mana2,
Mesti order teh tarik......
Lagi2 kalo lepak kat mamak......
Haish....teringat kat seseorang yg pandai wat teh tarik,
Aku suke teh tarik dia.....
Tapi sekarang aku dah tak dpt rasa teh tarik dia.....
Ape nak buat.......mamak2 pon mamak la.......hahaha....

No comments:

Post a Comment