Wednesday, May 12, 2010

Rindu kat vtec...........




EG6


Kat atas ni adalah 1st car aku 1st luv aku gak hahhahah....
EG4 JAPAN aku convert jd EG6.........
Enjin b16A vtec stendet 1.6.........
Mula2 aku beli kat sentul.........
Memang aku dapat stendet abes.......
Dengan tingginye, pastu dengan rim16.......
Interior stendet, sampai member2 aku tengok pon tak bekenan......
Takpe, 1st sekali aku tukar rim..........cari kat klang.......
Pastu aku buat audio sistem kat melaka.......
Pastu dlm sebulan tiga bulan pakai.....
Enjin buat hal.....Apalagi terus la merayau semua kedai halfcut.......
Last2 member aku merangkap pomen jumpa halfcut kat area gombak kot....
Apalagi, terus convert.........susah gak nak convert sebab enjin lama auto....
Dalam sebulan gak kete aku baru siap.......
Lepas tu baru lah aku buat sikit2..........
Buat eksos trumpet, masuk interior eg6 94, tukar bumper foglite eg6.....
tukar spoiler spoon.........
aku sayang sgt kete ni.....
tapi atas sebab2 tertentu aku terpaksa jual......
Sekarang ni kekasih baru dia ialah member aku......
Bob presiden Honda Owners Club......huhu.....


b16A DOHC VTEC


EF 9


Lepas aku jual EG6 tu......
Aku gian nak maen vtec.....
Aku cari EF pulak....
Saje nak rasa mcmane penangan EF plak.......
Enjin b16A vtec kecik......
Integra punye enjin.......
Syok jugak lah........
Bunyi Vtec dia open lg best.......
Kete ni boleh tahan jugak....
Nakal jugak.....abes sume kete dia nak cucuk.....
Nak tau kete ape kene tapau dgn EF ni????
Eh malu la nak cakap........
Nak tau tanyalah aku sendiri k......
Kete ni aku pakai kejap je......
Takde ubah ape2 pon........
Aku jual sebab ade problem dgn owner lama.....
huhu........

No comments:

Post a Comment